Marita haastoi minut kirjoittamaan kuusi satunnaista asiaa itsestäni. Olen niitä nyt pari päivää aivot sauhuten kehitellyt ja tässä ne tulevat.

1. Olen tällä hetkellä toivottavasti ilman kotiapulaista.

2. En todellakaan tiedä mikä minusta tulee isona. Jotain pitäisi ympäristön painostuksesta todennäköisesti kehitellä sitten kun takaisin Suomeen muutamme. Missään nimessä en aio palata sairaanhoitajan töihin. Mutta mitä teen, sitä en tiedä. Viihdyn enemmän kuin hyvin kotona eikä minulla ole mitään hinkua töihin. Expatin rouvan elämä sopii minulle täydellisesti! Ehkä häpeä sitä sanoa.

3. Poden ensimmäistä kertaa oikeaa koti-ikävää. Haluaisin viihtyä ja kotiutua Intiaan, mutta tiukkaa tekee tällä hetkellä.

4. Olen lähempänä 4-kymmentä kuin kolmeakymmentä.

5. Olen hyvä kielissä, mutta surkeaakin surkeampi matematiikassa. Se onkin yleinen huvinaihe meidän perheessä :D.

6. Olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta. Jestas, se on iäisyys!